Στρατηγική

Στρατηγική

Lampsa Hellenic Hotels S.A

Αξιοποιώντας τη σημαντική εμπειρία της στον τουριστικό χώρο, τη βαθιά γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά και το ισχυρό όνομα του ιστορικού ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, η Διοίκηση της εταιρείας χαράζει μια δυναμική και μεθοδική στρατηγική, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του διαρκώς μεταβαλλόμενου τουριστικού κλάδου. Βασικές επιδιώξεις της επιχειρηματικής αυτής στρατηγικής είναι:

  • Η περαιτέρω ενίσχυση της φήμης του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” και η παραμονή του στην κορυφή των Ξενοδοχείων Πολυτελείας της χώρας
  • Η προώθηση των ξενοδοχείων “Μεγάλη Βρεταννία” και “King George” ως ιδανικών για incentives, στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη αγορά
  • Η ενίσχυση της θέσης του ξενοδοχείων “Hyatt Regency” και “Mercure Excelsior” στο Βελιγράδι στην ανερχόμενη τουριστική αγορά των Βαλκανίων
  • Η παγίωση της θέσης του «Sheraton Rhodes Resort» ως το πρώτο πολυτελές, διαχειριζόμενο πλήρως από διεθνή φορέα, θέρετρο στην Ρόδο
  • Η επέκταση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της εταιρείας με ποιοτικά και καινοτόμα προγράμματα φιλοξενίας
  • Η ενίσχυση των σχέσεων με ένα ευρύ δίκτυο στρατηγικών συνεργατών (εταιρείες, αερογραμμές, γραφεία ταξιδίων κ.ά.)

Η ορθή επιλογή, διαρκής εκπαίδευση και συνετή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.