Στρατηγική

Στρατηγική

Lampsa Hellenic Hotels S.A

Αξιοποιώντας τη σημαντική εμπειρία της στον τουριστικό χώρο, τη βαθιά γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά και το ισχυρό όνομα του ιστορικού ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, η Διοίκηση της εταιρείας χαράζει μια δυναμική και μεθοδική στρατηγική, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του διαρκώς μεταβαλλόμενου τουριστικού κλάδου. Βασικές επιδιώξεις της επιχειρηματικής αυτής στρατηγικής είναι:

  • Η περαιτέρω ενίσχυση της φήμης του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” και η παραμονή του στην κορυφή των Ξενοδοχείων Πολυτελείας της χώρας
  • Η προώθηση των ξενοδοχείων “Μεγάλη Βρεταννία” και “King George” ως ιδανικών για incentives, στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη αγορά
  • Η καθιέρωση διεθνώς του πρόσφατα ανακαινισμένου ξενοδοχείου “Athens Capital – Mgallery” ως έναν νέο πολυτελή προορισμό στην Πλατεία Συντάγματος.
  • Η ενίσχυση της θέσης του ξενοδοχείων “Hyatt Regency” και “Mercure Excelsior” στο Βελιγράδι στην ανερχόμενη τουριστική αγορά των Βαλκανίων
  • Η ολοκλήρωση της μετατροπής του μισθωμένου κτιρίου επί της οδού Ζαλοκώστα στο κέντρο της Αθήνας, σε πολυτελείς σουίτες και η λειτουργία τους με τα πλέον σύγχρονα μέσα για την κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη.
  • Η πλήρης ανακαίνιση του μισθωμένου Ξενοδοχειακού συγκροτήματος Elatos Resort & SPA στο νομό Φωκίδος και μετατροπή του σε υπερπολυτελές συγκρότημα τουρισμού αναψυχής και ευεξίας.
  • Η επέκταση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της εταιρείας με ποιοτικά και καινοτόμα προγράμματα φιλοξενίας
  • Η ενίσχυση των σχέσεων με ένα ευρύ δίκτυο στρατηγικών συνεργατών (εταιρείες, αερογραμμές, γραφεία ταξιδίων κ.ά.)
  • Η ορθή επιλογή, διαρκής εκπαίδευση και συνετή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.