Αξιοποιώντας τη σημαντική εμπειρία της στον τουριστικό χώρο, τη βαθιά γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς, αλλά και το ισχυρό όνομα του ιστορικού ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, η Διοίκηση της εταιρείας χαράζει μια δυναμική και μεθοδική στρατηγική, προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του διαρκώς μεταβαλλόμενου τουριστικού κλάδου. Βασικές επιδιώξεις της επιχειρηματικής αυτής στρατηγικής είναι:
- Η περαιτέρω ενίσχυση της φήμης του ξενοδοχείου “Μεγάλη Βρεταννία” και η παραμονή του στην κορυφή των Ξενοδοχείων Πολυτελείας της χώρας
- Η προώθηση των ξενοδοχείων “Μεγάλη Βρεταννία” και “King George” ως ιδανικών για incentives, στην ευρωπαϊκή και αμερικάνικη αγορά
- Η ενίσχυση της θέσης του ξενοδοχείων “Hyatt Regency” και “Mercure Excelsior” στο Βελιγράδι στην ανερχόμενη τουριστική αγορά των Βαλκανίων
- Η επέκταση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της εταιρείας με ποιοτικά και καινοτόμα προγράμματα φιλοξενίας
- Η ενίσχυση των σχέσεων με ένα ευρύ δίκτυο στρατηγικών συνεργατών (εταιρείες, αερογραμμές, γραφεία ταξιδίων κ.ά.)
Η ορθή επιλογή, διαρκής εκπαίδευση και συνετή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.